GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
• Üniversitelerin ilgili lisans bölümlerinden mezun,
• Kalite yönetim sistemleri konusunda en az 5 yıl deneyimli,
• Tercihen İç Tetkikçi eğitim sertifikasına sahip,
• Yönetim sistemlerinin tek çatı altında toplandığı Entegre Yönetim Sistemine geçiş konusunda deneyimli,
• MS Office programlarına hâkim,
• Tercihen iyi seviyede İngilizce bilgisine sahip,
• Süreç yönetimi, planlama, analiz, organizasyon ve iletişim becerileri gelişmiş.
İŞ TANIMI
• Mevcut kalite sistemlerinin geliştirilebilmesi için gerekli dokümantasyon ve altyapı çalışmalarını yapmak,
• Kalite, Bilgi Güvenliği, Müşteri Memnuniyeti, Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği yönetim sistemlerinin uygulanmasını ve sürdürülmesini sağlamak,
• Uygunsuzlukların takibini yaparak düzeltici ve iyileştirici faaliyetlerde bulunmak,
• Şirket içi kalite sistemleri ve uygulamaları ile ilgili eğitimler düzenlemek,
• İç denetimleri yürütmek, aksiyon planlarını oluşturarak takibini yapmak,
• Mevcut Kalite, Çevre, İş Güvenliği ve Bilgi Güvenliği yönetim sistemlerini tek bir sistemde birleştirerek Entegre Yönetim Sistemi’ne geçiş yapmak,
• Belirlenen aralıklarla kalite yönetim raporlarını hazırlamak ve şirket yönetimine sunmak.