DANIŞMA GÖREVLİSİ

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

 

– Üniversitelerin en az lisans seviyesindeki ilgili bölümlerinden mezun,

– MS Office programlarına hâkim ve etkin kullanabilen,

– Prezantabl, dış görünümüne özen gösteren, güler yüzlü,

– Diksiyonu düzgün, iletişim ve ilişki yönetimi becerisi gelişmiş, temsil yeteneğine sahip,

– Detaylara önem veren, titiz, dikkatli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş.

 

İŞ TANIMI

 

– Firmaya gelen misafirleri karşılamak, ilgili departman ve bölümlere yönlendirmek,

– Gelen telefonları cevaplamak ve ilgili kişilere yönlendirmek,

– Gelen ve giden evrakların kargo takibini yapmak,

– Verilen görevler doğrultusunda diğer birimler ile gerekli bilgi akışını sağlamak,

– Ofisteki diğer departmanlara destek olmak gibi görevlerden sorumlu olacaktır.